07 februari, 2010

sporthelg.

nu ligger jag här i min säng en söndagmorgon klockan halv elva. det är så skönt. jag kan ligga kvar flera timmar. bara för att det är så skönt.
igår hade vi match som sagt. och vi vann. vi är grymma! 11-3 blev det. fast jag fick bara ett poäng. vi hade det så kul innan matchen också, haha. vi har ju fått (köpt) en bergsprängare till laget så vi kan tagga i omklädningsrummet innan. det slutade med att alla stod och dansade i en ring i duschen. hahahha. vi blev riktigt taggade och gemenskapen låg på hög nivå.

i fredags gick jag hem till julia efter vi hade slutat vid fyra. jag har nog varit där i lägenheten säkert 4 gånger sen de flyttade dit i lördags, haha. de har fått det riktigt fint! vi tittade på tv, slöade, pratade och hjälpte hennes mamma med en tavla. sen gick vi och käkade på venezia. anna kom när vi satt och käkade. vi gick ner till hammarvallen och checkade på hj när de spelade. fick även sällskap av ellen, fia, linnéa och sebbe. sen blev det att frysa lite i ishallen där a-laget spelade.

oooch, idag är det match igen! jag är taggad. tvåsiffrigt idag igen? vi kör på det tycker jag. södertälje, here we come!

igår fyllde två kära vänner till mig, isa 18 år och jocke 20 år. två riktigt bra åldrar också. grattis till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar