19 januari, 2010

ingen lugn stund.

ojoj. känns att skolan är igång. har inte bloggat på över en vecka nu. men jahaa, vad har hänt då? inte så mycket faktiskt. skola, plugga, träna. det är väl det mina dagar går ut på. men har även firat min kära vän julia som blev 18 år i lördags. det är lite längre tid för min del. ett helt halvår rättare sagt. menmen. det går säkert fort. och jag ska njuta av den sista tiden att vara 17 år! kommer ju inte att vara det nångång mer i hela mitt liv.
spelade även match igår. derby mot kholm! vi vann såklart. men vi ville vinna med tiosiffrigt, men det fick vi inte, nej. slutresultatet blev 1-3. vi ligger i alla fall etta än så länge. på fredag är det på't igen!

har även fått massor med kläder som jag har beställt från h&m. mycket fina vår&sommarkläder må jag säga! mmm. men väntar på lite till.

nu är ju även anna och ellen i österrike de jävlarna! haha. men de kommer hem på lördag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar