07 januari, 2010

onsdag (nu torsdag)

nu ligger jag här i min säng. har inte gjort speciellt mycket denna dag. vaknade upp med en sovande camilla här i mitt rum imorse. eller jag kan inte direkt kalla det imorse. men idag i alla fall. vi var nämligen på tjejkväll hos bea igår. det var jag, camilla, pia, fia och sara som var hos henne. vi hade det jätteroligt. vi pratade, skrattade, åt pizza som sebbe kom med osv.
såg även på bio med fia innan vi träffade de andra. vi kollade på new moon. åh, den var bra! trodde inte det var sant när den var slut. tiden gick jättefort.

imorgon ska jag nog gå över till mormor&morfar. för tydligen kommer moster annica med småkusinerna. så blir förmodligen att träffa dem ett tag. och så måste jag sätta igång med pluggandet. går inte vidare bra, då jag skjuter upp det hela tiden. men men. så imorgon ska jag allt börja! det har jag bestämt.
imorgonkväll är det även träning, då vi har första matchen på lördag. ska bli skönt att sätta igång igen. fast vi hade ju våran första träning i måndags. kan säga så här att det känns att man har ätit hur mycket som helst nu vid jul och massor med onyttigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar