03 januari, 2010

ryggont är inte kul.

vilken lyckad kväll det blev igår. for till anna som sagt, sen åkte vi buss in till etuna då vi hämtade ut pengar och våra biljetter till bion. sen gick vi till ming där vi hade beställt bord. och gud vad gott det var. jag åt upp nästan precis allt. helt otroligt.
vi satt där i två timmar ungefär och skrattade och pratade. sen fick vi lite bråttom till bion då vi insåg att det var 10 min kvar tills den började.
men vi hann. hann köpa popcorn osv också. jag åt upp både min och julias popcorn. haha. jag förvånar mig själv ibland.
men bion, avatar som vi såg. den var riktigt bra! i alla fall vad jag och julia tycker. jag brukar inte tycka om såna slags filmer, men oj!

idag har jag inte gjort speciellt mycket. har inte mått så bra, så att. har så jäkla ont i ryggen! jag är ung så jag ska inte ha ont i ryggen. men tydligen. haft det ett tag nu. får väl gå till sjukgymnast eller nåt om det inte går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar