11 januari, 2010

lovet is over.

jahapp. nu var det slut på det roliga och tillbaka till allvaret. sitter här i skolan och börjar inte förrän om 40 min ungefär. har varit här sen klockan åtta, då jag hade tänkt göra klart mitt sista arbete i företagsekonomi a. men det tog ju bara en kvart så ja. lite onödigt var det, haha. men har i alla fall hunnit kolla vad vi ska börja med på idrotten. ska ju göra ett hälsoarbete. så sitter och funderar lite på vad jag ska välja att göra.

i fredags var jag i kholm med julia, anna och ellen och fikade och var på bio. vi titade på de där nya, har du hört ryktet om morgans?. den var rolig och bra.
i lördags pluggade jagi flera timmar. gjorde det här arbetet som jag skrev om tidigare. vid fyra blev det att åka till gnesta och spela match. vi vann! 2-5 blev slutresultatet. härligt.
och igår var jag bara hemma och slöade. så jäkla skönt kan jag säga att det var. sista dagen med lugn och ro. men hade lite svårt att somna. så lär vara svintrött ikväll, men då är det träning som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar