23 mars, 2009

Anställningsintervju

Pappa ropade på mig för ungefär 10 min sen att jag hade fått brev, och jag som aldrig får brev, blev glad och skuttade ned. Öppnade kuvertet och vad fick jag se? - jo, att jag ska på anställningsintervju för sommarjobb på ICA nästa måndag. JAAA! Men guuud nästa måndag, läskigtläskigt. Jag som aldrig har varit på en intervju.

Har varit en ganska lugn dag i övrigt. Började dagen med geografi, sedan svenskaprov. Det gick väl lite hmmm, jag vet faktiskt inte. Fortsatte dagen med matte och sen slutade vi, sköönt. För att Fransisco ska ta hand om de där tyskarna som är här på skolan den här veckan, så blir ingen engelska alls. Så jag åkte hem tio i ett och fick gå hem i leran. Åt lite, kollade på tv och såklart somnade jag. Fast det behövdes. Joo, har föresten plockat in nästan alla kläder i min garderob också, blev suveränt!

2 kommentarer:

  1. Oj oj ;)
    men det går nog bra ska du se, lycka till ! :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till min älskling<3//Ditt <3

    SvaraRadera