24 mars, 2009

En lite konstig känsla.

Jag vaknade vid åtta idag, men gick inte upp förrän vid halv tio, då jag åt frukost i lugn och ro till en del av Ugly Betty och Grey's anatomy. Mormor kom och hämtade upp mig, snäll som hon är, och skjutsade mig till skolan. Därför att ingen buss matchade, för att då skulle jag antingen ha kommit vid kvart i tio eller försent, så det blev mormor.
Blev cooper-test som sagt på idrotten, och det gick ganska bra. Jag har förbättrat mig sen förra gången vi hade det precis efter jul med 2 varv. Så nu blev det 26 varv. Men efteråt mådde jag inte speciellt bra. Astman smög sig fram, illamående, huvudvärk och skakiga ben. Men tack vare att jag fick ett äpple av sofia, mådde jag lite bättre.
På Jannes lektion tittade vi som ville friska upp minnet lite på dokumentären "En obekväm sanning" av Al Gore. För att vi ska diskutera kring några frågor om den och ha något slags seminarium.
Nu ska jag bara slöa tills det är dags att åka till träningen. Men guud vad längesen det känns som att jag tränade. Fast det var det ju också...förrförra veckan, shit! Men hoppas på att vi är ganska många, då blir det så otroligt mycket roligare.
Låter som att mina föräldrar har kommit hem nu =Snart mat! Åååh, är vrålhungrig.

2 kommentarer:

  1. wohoooo, sofia kom till undersättning med ett äpple i högsta hugg. ;D

    SvaraRadera
  2. Fixat namn nu ;) höhö
    puss på dig min älskade<3<3<3

    SvaraRadera