26 mars, 2009

Dagen torsdag

Det blev inget inlägg igår, jag var för slö. Men nu är jag redo igen, haha. Hände ändå inget speciellt, tror jag.
Det blev sovmorgon och att sluta klockan tjugo över elva idag, mycket skönt. Enda lektionen var matte, och då gick Lisbeth igenom lite svårare uppgifter för oss som ville. Det kändes ganska bra ändå.
Jag trodde att jag kunde åka med min käre bror hem för han slutar också tidigt på torsdagar, men tydligen skulle inte han hem, så fick vänta på tio i ett-bussen, buuhuuuu. Men tog en sväng och solade.
Nu när jag kom hem vid halv två skulle jag egentligen plugga, men blev det så? - Icke. Skärpning nu Tessan. Jag måste göra den där spanska-uppsatsen som ska vara klar till nästa vecka och hinner inte i helgen, så...
Jag pratade med pappa i telefon förut (som nu har kommit hem) och han frågade mig om jag kanske ville ut och övningsköra ikväll, för första gången. Jaaaa! Men gud, tänk om jag är ruggigt dålig. Fast det är väl alla i början antar jag. Önska mig lycka till!

Det är fredag imorgon, ja! Veckorna bara rusar iväg känns det som. Men iaf. Imorgonkväll blir det att träffa flickorna Fia och Camilla. Jag tycker att det ska bli så otroligt roligt, för var så längesen vi umgicks. De kommer hit, och så ska vi göra lite pizza, äta, och bara ha det allmänt roligt och mysigt! Det kanske blir singstar och/eller film, vem vet.
På lördag kommer min älskling hit, och då, just den dagen, har vi varit tillsammans i 4 månader. Tihii.

2 kommentarer:

  1. 4 bästa månaderna :)<3

    SvaraRadera
  2. De var riktigt kul igår och jag hoppas vi kan göra om de snart :) <3

    SvaraRadera