19 mars, 2009

Powernap är skönt

Idrottslektionen var väldigt slapp (om man inte ville simma 60 längder), vi simmade 20 min, leka 20 min och basta/duscha 20 min. Och ja, leka kan man säga att vi gjorde, haha, vi var värre än 7-åringarna.
Efter matten kom patric och hämtade mig, för han också slutar tidigt på torsdagar. For hem och gjorde våfflor, mums! Fast fanns ingen glass hemma.
La mig i soffan och skulle plugga på svenska-orden, men somnade såklart! Usch för mig, så måste ta tag i det snart igen. Men ska först över till moster och få betalt/lämna kläderna.
Ingen träning är det längre på torsdagar heller, för det är nästan inget folk som kommer på dem. Det är både skönt&lite tråkigt, men skönt för att det är så sent, kommer liksom hem vid halv elva. Så blir att titta på sveriges värsta bilförare och medium, ja.

1 kommentar: