23 mars, 2009

Helgen

Jag har inte uppdaterat sen i fredags, pga. att jag inte varit hemma överhuvudtaget, men här kommer en liten sådan.

Fredag: Skola hela dagen, gjorde excel-provet, och jag tyckte att det gick väldigt bra! Det känns som att jag kan få fullpott även denna gång, hoppas.
For hem till Stoffe med halv fem-tåget och på kvällen var vi bara hemma hos honom, lagade mat och kollade på let's dance.

Lördag: Vaknade upp bredvid älskling, mysigt. När vi hade tagit oss upp, ätit frukost, duschat osv, gick vi till factory outlet. Träffade på Ellen som jobbade, och Stoffe hittade ett par skor.
Vi tänkte bowla, men blev inget av med det för var någon tävling. På kvällen kollade vi lite på robinson, men sen kom hans morbror Jocke och Marit och hämtade upp oss, och då åkte vi och kollade film med dem och pratade, trevligttrevligt. Urbra film föresten.

Söndag: En vilodag, sköönt. Blev film osv, sen åkte jag hem vid fyra.
När jag kom hem åt jag söndagsmiddag med mina föräldrar och sen blev det dags att sätta ihop min nya garderob med pappa. Det var lite pillrigt och beskrivningen var inte den bästa men vi fick ihop den. Bara en dörr som fattas, för var inga gångjärns"grejs" på den. Efter att det var gjort blev det tv för hela slanten. Gossip girl, wipeout och sanningens ögonblick (missade one tree hill, så spelade in det, haha).

Nu sitter jag i skolan och väntar på att fler ska komma hit (Henke sitter och smygkollar när jag skriver).
Byeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar