19 mars, 2009

Ny dag, nya möjligheter.

Sitter nu i skolan som varenda morgon, och väntar på att gå ner till hammarvallen och bada med kicki, wooho. Men fick lite sovmorgon i alla fall, för behövde inte duscha eller sminka mig eller något. Bara äta frukost, borsta tänder och åka.
Kortdag är det idag också, så slutar 11.20, fast min buss går inte förrän 12.50. Fast ska höra med min käre bror om han ska hem så kanske man kan få skjuts. :)
Blir att plugga på svenska-orden när jag kommer hem, har inte ens börjat, ojojoj. Och så måste jag gå över till maria och få betalt för underkläderna som hon har köpt av mig (vi i laget håller på och säljer underkläder från newbody, så det måste bli klart).
Aja, men ska sätta mig och kolla igenom orden i alla fall, usch.

1 kommentar:

  1. Jag vet i alla fall var jag har min lilla bloggar-snygging :D<3<3<3
    //din stoffe

    SvaraRadera