30 mars, 2009

Helgen som varit.

Oj så länge sen det var jag skrev, eller ja, i fredags. Tänkte köra en liten uppdatering så ni vet vad som har hänt mig dessa dagar.

Fredag: Skolan som vanligt, fick reda på två prov. Datakunskapen fick jag fullpott (40/40), mucho bra. Svenskan fick jag 20/22, också nöjd över. Och när vi slutade var det meningen att jag skulle åka hem med bussen, men blev att jag mötte camilla och fia vid konsum, så handlade vi tillsammans med lena (fias mamma). Vi åkte sen hem till Fia, för att hon skulle hämta lite grejor osv, sen kom mamma efter jobbet och hämtade upp oss och vi fortsatte hem hit. Började med att vi lagade mat, pizza blev det! Men det var lite kul för vi hade köpt sån där färdiggjord deg och vi visste inte riktigt hur vi skulle öppna förpackningen så vi använde en sån där konservöppnare. Och när jag hade "skruvat" lite på den så sa det pooooff och så vällde degen över, HAHA! Vi blev så chockade att vi skrek till och hoppade. DEt var tydligen inte så man skulle göra, men ut kom degen ändå.
När maten var klar satte vi oss i vardagsrummet och åt och pratade massor. Satte sen på tvn och kollade lite på let's dance och fortsatte prata.
Kvällen slutade med singstar, och oj så vi sjöng. I flera timmar höll vi på, haha.
Men sen blev vi trötta och gick och la oss. Godnatt.

Lördag: Vi vaknade, och jag kände mig utputtad, för jag och camilla delade säng och hon tog upp större delen av sängen haha. Men upp gick vi sen, åt frukost och sen åkte de, fia skulle till sebbes farmors låtsatssyster som var utvecklingsstörd. Eller hur var det? haha. Och camilla skulle vidare till katrineholm för att sen på kvällen gå på starlight.
Jag tog det lugnt några timmar, för att sedan duscha och sen åka och hämta pojken min vid tåget. Han kom hit, och vi tog det bara lugnt. Gjorde faktiskt inget alls speciellt. Myste och kollade på robinson.

Söndag: Också denna dag tog vi det lugnt, kollade på film osv. Stoffe åkte hem vid halv fem, och då for jag hem och...gjorde inte så mycket. Kollade på tv resten av kvällen, då det var one tree hill, gossip girl, wipeout och sanningens ögonblick, haha. På söndagar är jag faktiskt tv-nörd.

Så såg min helg ut, bara så ni vet liksom.

Idag var jag ju på intervju på ica, och det kändes som det gick bra iaf, men får se. Jag får besked i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar