01 augusti, 2009

en flickdag.

igår blev det en heldag med camilla. det går inte att klaga på, tihi!
jag hämtade henne vid bussen med tandemcykeln. vi fick in tekniken till slut, haha. sen var vi bara här hemma och gjorde allt och ingenting. flummade runt som jag vet inte vad. hann med att göra flera skumma och roliga videor med oss två som huvudkaraktärer, haha. om ni är snälla kanske nån kommer upp här.
framåt kvällen for vi hem till bea där tjejkväll stod på schemat. de som var där var såklart jag och camilla och sen fia och pia. vi grillade, körde lite ölspel och hade det riktigt trevligt. pratade massor gjorde vi. sen nångång tittade sebbe (fias pojkvän) och sara&marcus förbi.

jag och camilla åkte hem vid typ halv ett. hon snackade som en tok i sin säng bredvid mig, medan jag var väldigt tyst för en gång skull, haha. den natten sov jag mycket gott.

mobilen ringde halv tio och guud så trötta vi var. bara att masa sig upp för att äta frukost och sen åka tandemcykeln igen upp till bussen. släppte av camilla där som åkte hem.
och nu har jag varit över till mormor en stund och lämnat en blomma. så snäll jag är, tihii. haha.
denna dag ska jag inte göra ett dugg. bara vara hemma och slöa järnet!

1 kommentar:

  1. mycket flum, mycket kul! :)
    Jag är också ganska bra på att prata har jag kommit på ;) när jag väl har börjat är de ingen annan som får ( HAHA ) :D<3

    SvaraRadera