23 augusti, 2009

en tripp till dalarna.

nu har jag varit uppe till dalarna en sväng. eller rättare sagt igår. jag, mamma och pappa åkte runt halv tio. jag var skapligt trött. men vi satt i bilen i över 3 timmar plus ett stopp vid fagersta för lite fika. men sen kom vi äntligen fram. det var nämligen mina kusiners pappa som fyllde 50 år. vi skulle egentligen varit i borlänge där dem bor, men det var så fint väder så vi var vid deras sommarstuga utanför mockfjärd. mitt ute i skogen. träffade min saknade och älskade kusin sandra som jag inte träffat på ett år! så himla kul. och träffade alla andra också såklart. vi åt massor med mat, fikade, svarade på frågor om anders. som jag för övrigt vann! blev superglad, haha. tävlingsmänniska, nejdå...
men i alla fall, jag vann nån slags grill-set, så här ska det grillas ska ni se, haha.
vi åkte hem runt halv sju. stannade på donken i etuna och det var mumsigt. när vi var i flen började jag nästan skrika, för jag hade sååå ont i min stackars rumpa som har suttit så mycket. men den klarar sig alltid.
somnade som en stock igårkväll.

idag har jag varit duktig och städat mitt rum. har även tränat fys med laget vid spåret. blev några löparrundor osv. de tog också tid när vi sprang 100 m. men jag ska förbättra tiden, det är bara så.
annars har jag inte gjort så mycket. tittat på några avsnitt av gossip girl osv.

imorgon är det min sista lediga dag, sen är det tillbaka till skolan som gäller. både vill och inte vill. men det blir säkert bra. tagga, haha.

max ville ha lite uppmärksamhet här i bloggen föresten, så varsågod pojken, tihih.

1 kommentar: