12 augusti, 2009

sommarlovet börjar gå mot sitt slut.

det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist, eller ja vad man ska säga.
i onsdags och torsdags på kvällen var jag i kholm och nyköping med mina vänner. riktigt trevligt. orkar inte gå in på detaljer. de som var med vet, tihi. umgicks med camilla hela dagen i torsdags. vi fixade lite ärenden på ungdomsmottagningen, åt pastasallad i sveaparken och sen gick vi till ekborgen där jag skulle på möte med laget. är vi ens ett lag?

fredag och lördag gjorde jag inte så mycket, var mest hemma tror jag. har inte så bra minne ibland, tihii.
i söndags åkte vi familjen och firade alma som fyllde 2 år, den stora tjejen. och där blev jag kvar tills igårkväll. vi har gjort lite allt möjligt. åkt båt i mälaren, lekt i lekaparken, ätit slagstaglass, lyssnat på musik i ugglans park, alma har ridit för första gången i sitt liv, varit och handlat, jag har bytt en kjol mot en tunika och lite så. mycket roligt har det varit att få umgåtts med dem. annica, min moster, skrev ett sms till mig när jag satt på tåget hem att alma grät tokmycket och sa "Tessa komma" efter att jag hade vinkat hejdå. åååh...

igårkväll när jag kom hem blev det att fira patric, min bror, som blev hela 19 år. vi åt plankstek, mmmmmm, och tårta. mormor kom också ner och åt med oss. morfar kom sen.
och det är även värt att skriva att camilla, min bästaste bästa, fyllde igår också. grattis igen gumman! men hon är ju i halmstad för tillfället... så det blir att fira henne på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar