30 augusti, 2009

helgen som varit.

nu har den här helgen gått. den har varit rätt så bra faktiskt.
i fredags hände det inte så mycket, jag var bara hemma och slöa runt. skulle egentligen på max 18-årsfest men blev inte så. han/de ringde och tjatade sen, men jag hade ingen skjuts, buhu.

i lördags, alltså igår, for jag till camilla mitt på dagen. övningskörde faktiskt dit, duktig som jag är. först fixade vi iordning till en liten picknick och gick ut och satte oss. mums! efter det började vi fixa till varandra och gick ut och tog massa fina bilder med hennes systemkamera. det var riktigt roligt. håll koll på bilddagboken efter ett par bilder sen.
på kvällen tog vi det bara lugnt och kollade på män som hatar kvinnor och åt chips. filmen var riktigt bra!
sen for jag hemåt runt elva där.
nästan precis efter jag hade hunnit hem kom sebbe och fredrik park brummandes. vi satt och snackade och jag garvade nästan konstant till typ halv tre eller nåt sånt, då det var godnatt.

idag har jag hunnit med att både övningsköra i flera timmar med far min i flen och ha fysträning med laget. övningskörningen gick kanon medan fysen gick lite så där. mina ben och astman hängde inte med. men jag har förbättrat min tid på 100 meter till 12,4!

nu ikväll blir det bara slö och slapp. skola imorgon. jag kommer inte komma upp ur sängen. men det är då det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar