04 augusti, 2009

solsolsol.

vaknade av att solen letade sig in i mina ögon imorse vid 11. och så var det riktigt hett här inne också. så jag vandrade upp och tog en dusch och kollade lite på tv. gjorde lunch och satte mig ute. och där har jag suttit/legat hela dagen med ännu en bra bok. har fått tillbaka liiiite färg också, aldrig fel. gjorde middagen idag också. det blev chili corn carne med ris. väldigt lätt att laga om man säger så, haha.

imorgon ska jag sola på dagen om det är nån sol då också. sen mot eftermiddagen blir det att fara mot nyköping där jag ska spendera kvällen. kommer nog att bli trevligt. ska nog sova hos camilla när vi åker hem. då ska vi ha en heldag för oss själva, tihii. sen ska vi fara in till flen för att fixa lite, och jag ska även på upptakt med laget på ekborgen. sen drar vi mot kholm. trevligt!

så lär nog inte skriva på några dagar. men ha det bra så länge, för det ska jag ha! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar