24 augusti, 2009

sista dagen på mitt sommarlov.

jag vaknade faktiskt klockan åtta imorse, helt otroligt. kroppen kanske börjar ställa in sig själv utan att jag behöver göra några som helst ansträngningar. kunde inte somna om, så låg en stund och tittade på gossip girl.
jag traskade upp, såg att det var strålande fint väder. men orkade inte gå ut riktigt än. så la mig i patrics soffa och tittade på Linas kvällsbok, hahah. hon är ju bara så pinsam.
och nu har jag suttit ute och ätit lunch, det blev ostomelett och blåbärssmoothie. orkade inte laga nåt bättre. och ikväll står jag för middagen. det kommer bli Tessans specialitet.

men gud, imorgon måste jag upp vid halv sju. jag kommer vara död. måste välja vad jag ska ha på mig ikväll annars kommer jag få panik imorgonbitti! och så måste jag hitta mitt lås till skåpet, och pennor. och ja, en del andra saker. vet inte vart jag har lagt dem. menmen, det löser sig.
det ska bli kul att träffa mina klassisar, det ska det.

2 kommentarer:

  1. Min saknade vän, jag vill träffa dig nu !<3

    SvaraRadera
  2. jag saknar dig så fruktansvärt mycket camilla! <3<3

    SvaraRadera