28 augusti, 2009

helg tycker vi om.

idag är det fredag. det tycker jag är riktigt skönt. jag har varit så kanontrött på eftermiddagarna och kvällarna.
igår hade vi HLR-utbildning, alltså hjärt- och lungräddning. två brandmän var instruktörer. gick ändå rätt bra. så om det är nån som håller på och dör, ropa på mig! eller inte.

jag hade även träning igår, och det var så himla skönt att bara tänka innebandy för en stund. tycker det är riktigt kul att spela nu. så den här säsongen blir det nog bra.

jahapp, nu är det snart helg. bara denna skoldag kvar. jag kanske slutar tidigare, beror på om de har hittat på nåt att annat att göra på individuella valet. ska ju inte börja med de lektionerna förrän nästa vecka. hoppas vi får sluta.
menmen, idag blir det väl bara att vara hemma. får se. planerna kraschade ju.
och imorgon ska jag träffa min saknade camilla. får se vad vi hittar på. tror det blir en riktig hemmamyskväll.
ska försöka få ut min käre far och övningsköra med mig nånting också.

1 kommentar:

  1. jag har kommit på en till sak vi kan göra ;) men de kan vi ta sen ;)<3

    SvaraRadera