20 augusti, 2009

sommar året om, tack!

solsolsolsolsolsolsol, I love it!
vaknade imorse(?) av att mamma kom inspringande på mitt rum och tyckte att jag skulle gå upp. klockan var halv tolv. och hon hade köpt med sig thaimat hem! ååååååååh. riktigt gott var det.
sen har jag bara legat på en madrass i solen hela dagen igen. mmmmm så skönt. läste ut min sista bok av de fyra jag fick i födelsedagspresent, buuhu. menmen, ska köpa lite fler.
nu ikväll blev det träning. och gud vad jobbigt det är. och det blir ju inte bättre med hela herrlaget sittandes bredvid och glor, haha. fast det är ju tur att alla ligger på samma nivå konditionsmässigt, haha. äsch, vi klarar det här. suveräna tränare har vi i alla fall nu!

imorgon blir det att åka till etuna istället för västerås. bara så att ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar