02 april, 2009

Brumbrum

Det blev en väldigt kort skoldag idag, med bara idrott. Inte mig emot, och så var det innebandy, ännu roligare. Jag var inte ett dugg taggad innan, men oj vad kul det var ändå. Många gjorde som jag trodde, stannade hemma och sov. Men vi som var där fick en guldstjärna (bildligt talat) av kicki, haha.
Vi duschade och åt, sen kom mamma och hämtade mig, för att vi sedan skulle fara till kholm. Väl där skulle jag till tandregleringen, gick väl bra. Bara att fortsätta med den där nattsaken, och jag måste skärpa mig och inte slarva så att jag nångång får tandställningen!
Vi åkte ner på stan efter de där 5 minuterna inne hos tandläkaren, och jag tog ett foto för id-kort (som jag äntligen ska ordna) hos svenssons foto. Mamma gjorde några ärenden också, och sist åkte vi till sultans och köpte med oss fika.
När vi kom hem blev det att fika med patric också som var hemma osv.
Och nu ikväll har jag faktiskt brummat med bilen, och det går faktiskt bra. Eller ja, jag får ju lite motorstopp och så, men det blir bättre och bättre.
Nu ska jag strax sova, måste ju orka morgondagen bestånde av en hel dag i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar