23 april, 2009

Redan helg imorgon

Alltså det är redan fredag imorgon, herregud. Tiden bara rusar iväg, och det känns också så när man är sjuk, på sätt och vis. Fast jag har så otroooligt tråkigt så det finns inte. Men imorgon är det skola som gäller. Ska bli skönt att komma tillbaka, och träffa mina underbara vänner. Och älsklingen förstås!
Första nationella imorgon också, direkt på morgonen i engelska. Shiiit, fast har inte tänkt så mycket på det, men hoppas det går bra. Lär ju vara lite nervös imorgon.
Samma dag har jag också utvecklingssamtal, på jannes lektion. Tror att det kommer gå bra, har ju redan sett mina omdömen och dem är jag nöjd över.

2 kommentarer:

  1. ja...jag är ju inte lika underbar som dina vänner =( ;D<3

    SvaraRadera
  2. hahah nej stoffe, vi är mycket mycket underbarare än dig! :D

    SvaraRadera