11 april, 2009

Skäms Tessan!

Fy bubblan vad jag är dålig på att uppdatera! Men jag skyller på att jag har fullt upp. Men det är faktiskt sant. Så nu tänkte jag göra en sån där liten kort summering på vad som har hänt sen i tisdags.
Tisdag: Det blev att vara ute i solen då det var så otroligt skönt och började på en ny bok, främmande fågel. Jag följde den där serien som är gjord efter boken, så jag tänkte jämföra lite.
Runt två-tiden åkte jag till Camilla, där både hon och Therese var. Sen kom också Kristin och Elin, och vi hade en rolig kväll!

Onsdag: Denna dag for jag och mamma som var ledig från jobbet till Tuna park och handlade kläder. Det var en riktig mysig mor&dotter-dag. Det blev lite inhandlat ifrån bådas sidor, tiihi.

Torsdag: Älsklingen kom vid halv elva, så jag gick och mötte honom och vi hade en heldag tillsammans, mysmys. Det var nästan meningen att han skulle åka hem sen på kvällen men så blev det inte, utan han blev kvar till morgonen därpå. <3

Fredag: Mamma och jag skjutsade Stoffe till tåget, sen åkte vi och handlade lite. For hem, och jag fixade mig iordning för att sen åka med mormor&morfar till min moster annica som fyllde 34 år. Vi var där hela eftermiddagen, fick smörgåstårta, tårta och så fick jag gosa med alma och elsa. Eller ja, mest elsa, för alma är i nån slags trotsålder. Gick runt och bar på Elsa i evigheter, ville inte släppa henne, för hon är ju för gosig!
Vi åkte sen därifrån, och de släppte av mig hos anna där jag fixade mig osv inför kvällen, för det stod ju partaaaj på schemat!
Vi hämtade upp Karro och for sen till Mellösa, till Julia, där förfesten skulle hållas. Det var mycket trevligt och roligt! Åkte sen till själva festen, och ja där spenderade vi resten av kvällen. Det blev mycket dans, träffade roligt folk och mina strumpbyxor gick väldigt mycket sönder, så kan jag summera det. hahaha.

Lördag: Usch fy fan för denna morgon säger jag bara. Jag vaknade, gick ner och åt lite frukost, och somnade i soffan. Sen var det dags att fixa sig iordning för att åka och träffa släkten, oh herregud. Men det gick. Och jag blev faktiskt piggare!
Iaf, åkte till farmor&farfar och fira lite påsk. Blev mat, fika osv. Det var trevligt, men jag längtade till min säng, och till min älskling såklart! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar