29 april, 2009

Planer.

Imorgon är det valborg, och då händer det grejer vettni. nej men det blir till att åka till kholm och vara i laggarhult på förfest hos elin, och sen drar vi till starlight, tror/hoppas att det blir kul!
Men först är det skoldag med två lektioner, sen ska jag klippa&färga håret. fast jag vet egentligen inte om jag vill färga (tona) längre, för jag tror jag vill ha min riktiga hårfärg nu. har ju den nästan. men ska prata med lina min frisör och se hur vi ska göra.

Men i alla fall, jag åker hem till stoffe min pojke på kvällen/natten imorgon, och sover där. och är där enda till på lördag. då vi åker till kholm och han ska spela SM, tihii. möter camilla som ska kolla med mig, och sen åker vi två hem till mig. för att på kvällen åka till fia där det är grillkväll.
Jag märker att jag har väldigt planerat, men det är bra. det tycker jag om. det är så skönt med långhelg. har ju studiedag på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar