27 april, 2009

Snart sommar

Helgen har redan runnit iväg och det är måndagsmorgon, och som vanligt sitter jag i skolan 40 min innan vi börjar. Och Ellen ligger och sover(?) på en bänk här bredvid, haha.

Jag har haft det trevligt i Vingåker hela helgen, har ju varit med stoffe min. Det har ju varit så otroligt underbart väder så vi har varit ute nästan hela tiden. Och det märktes i mitt lilla ansikte igår, lite röd kanske, haha.
Jag har färgat mina ögonbryn och ögonfransar också, eller ja, Jenny (Stoffes mamma) gjorde det på mig i salongen, så snäll!
Jag och stoffe var förbi factory igår också, innan jag åkte hem. För jag var ute efter sommarskor, och det hittade jag också. Två par till och med på scorett. Mycket lycklig, tiihi.

Måste bara tillägga att jag hade namnsdag igår, Therése. Så grattis till mig.

1 kommentar: