16 april, 2009

Torsdag

Det blev ingen övningskörning för min del igår, jag var för trött, och då kände jag att nääee sätta mig bakom ratten när man är på väg och somnar. Ingen bra idé helt enkelt.
Men jag var faktiskt lite småduktig där hemma, jag skalade potatis, dukade och gjorde rivna morötter till maten. Och sen följde jag med mamma och handlade på ica, riktigt duktig med andra ord.

Nu idag har vi bara två lektioner, idrott och matte, så jag slutar klockan tjugo över elva. Mycket skönt! Då kommer förhoppningsvis min bror och hämtar mig, då han också slutar klockan elva i kholm.
Jag måste plugga när jag kommer hem, spanska, bläääää. Fast ja, det tar väl inte så lång tid, och sen ska jag nog förmodligen lösa den där matte-uppgiften som man fick göra om man ville.

Nej, nu orkar jag inte vara själv längre, buhuu, så nu tycker jag att de andra ska komma faktiskt!
Ska sätta mig i de obekväma sofforna här bredvid och jaa, sitta och vänta.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar