07 april, 2009

Lov, hemskt mycket lov.

Oj, nu är det redan tisdag och det betyder att det är en hel vecka tills vi börjar skolan igen.
Så, vad har hänt de senaste dagarna då? Jo, jag har varit i Vingåker hos min underbara stoffe hela helgen tills igår (måndag). Vi har varit ute i det fina vädret och vandrat och hoppat lite studsmattam kollat på film och haft det allmänt mysigt som vanligt. Men igår åkte vi båda tåget till flen och tog nyköpingsbussen sen. För jag skulle hem och stoffe skulle till nyköping. Och det verkar som att han hade det roligt igår, goodie.
Men nu kanske inte jag kan träffa honom förrän på måndag, buuhuuuuuu. En vecka? jag dööör. Vårat rekord att vara ifrån varandra var i en och en halv vecka, så får väl hoppas att vi klarar det här.

Nu denna dag ska jag bara ta det lugnt, för att sedan åka hem till camilla och ha en liten tjejkväll med några av hennes vänner också som jag aldrig har träffat. Tror att det kommer bli trevligt.

Och det vankas planer inför fredag, tiihi.

1 kommentar: