23 april, 2009

Sjukling

Jag har verkligen inte orkat skrivit i bloggen, men tar tag i det lite nu då när jag ändå är hemma och är sjuk.

Här kommer en liten uppdatering om vad som har hänt sen i fredags för de som är nyfikna.

Fredag: Var med älsklingen min som även sov här.

Lördag: Globen för hela slanten! Det blev en riktigt lyckad dag.

Söndag: Jag var bara hemma och tog det allmänt lugnt, mycket skönt. Började också bli lite småsjuk.

Måndag: Skola hela dagen, sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Var väl bara hemma. Just det, jag var till banken och fixade id-kort också så den kommer om ungefär 2-3 veckor. Men den lär inte komma innan starlight, buhuu.

Tisdag: Sjuk.

Onsdag: Sjuk.

Torsdag: Sjuk.

Oj vilket innehållsrikt liv jag verkar ha, haha. Men jaja, har iaf varit sjuk de senaste tre dagarna. Har varit lite hängig och haft skapligt ont i halsen. Det känns som att någon sticker in knivar i vänstra delen av halsen. Fast det börjar bli bättre! Skulle egentligen gått till skolan idag på vår enda lektion som var matte. Jag höll till och med på att fixa mig och så, men sen ringde mamma och vi pratade och kom fram till att det var bäst att vara hemma då jag bara hade en lektion så att jag blir helt bra.
Och jag har inte gjort ett enda dugg de här dagarna! Har inga skolböcker hemma så kan inte göra så mycket. Kommer ligga bra mycket efter i matten. Men får ta med boken hem till stoffe där jag ska vara i helgen, tiihi.

1 kommentar:

  1. ja vi får väl se hur mycket plugg det blir ;D<3

    SvaraRadera