29 april, 2009

jomenvisst.

Jag sitter här och fördriver tiden, istället för att börja med pluggandet, känns både bra och dåligt. haha. men jag orkar verkligen inte, så jag skiter i det för tillfället.

Ohh, idag hade jag och anna muntliga nationella i engelska, och då skulle vi spela in det. och herregud säger jag bara. grejen var den att frasse hade förklarat för oss att man kunde pausa på en viss knapp, så därför gjorde vi det mitt i inspelningen liksom. men tydligen så fortsatte den spela in, och det märkte vi inte förrän vi hade asgarvat och pratat på svenska i säkert 10-20 sekunder. Pinsamt! Så vi började viska och sen börja prata engelska igen.
Så vi "skällde" ut frasse sen när han kom och vi var klara. och han envisades med att han hade rätt och det var pausknappen, men vi hade faktiskt rätt, för det var nån "låsa upp" knapp.
Men aja, frasses fel att vi får sänkt betyg! haha.

Annars har det varit rätt lugn dag. lyssnade på estet-treornas sista konsert. mycket bra! särskilt backstreet boys, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar