05 maj, 2009

Långhelg.

Det blev en riktig långhelg, och det var mycketmycket skönt. fast jag förstår inte, jag är fortfarande trött. men det beror nog helt på att det är morgon, och jag var tvungen att gå upp klockan 6! jag tror jag dööör. nej men mamma&pappa är lediga den här veckan, så måste åka buss.
tänkte sammanfatta min helg lite snabbt, för er som har lust att läsa.

torsdag: Valborg! Gick bara till tjugo över elva, sen var det klippning som gällde. fast det blev ingen färgning som jag egentligen skulle. funderar på att slinga det lite ljusare nästa gång istället.
jag for hem, och fixade mig osv. sen åkte jag in till kholm där stoffe mötte mig vid station. vi gick och handlade lite mat osv det vi skulle grilla hemma hos elin. åkte stadsbussen till laggarhult och sen fick vi stå där och frysa, buuuuuurr!. men vi kom fram till slut.
hemma hos elin grillade vi och hade det mycket trevligt. gick sen upp på hennes rum då vi (jag) frös som bara den.
runt tio började vi vandra ner mot stan och sen var vi där hela kvällen.
mycket trevlig kväll må jag säga!

fredag: vaknade upp hos älsklingen min, och vi tog det bara lugnt hela dagen. var ju underbart fint väder så spenderade mycket tid på studsmattan. och tog lite småpromenader med ebba också.
mot kvällen åkte han och tränade i kholm och skulle sätta upp nät osv. så fick vara själv i massa timmar. fast jag hade ju resten av familjen johannesen, så jag klarade mig!

lördag: gick upp jättetidigt, ingen sovmorgon här inte. kvart över sex var klockan när mobilen rungde. för vi skulle bli upphämtade halv åtta för att åka till kholm. stoffe skulle nämligen spela SM. det var liet matcher innan osv, och sen spelade han själv. mot malmö. camilla kom och kollade med mig också. men det gick inte så bra för dem. förlorade med 2-0.
camilla och jag for hemåt till mig och solade och glodde lite bilder sen i torsdags. fyfan vad vi skrattade, haha.
mot kvällen for vi hem till fia, där det var tjejkväll med pia, bea och josse. Mycket trevligt!

söndag: bara en ren slappdag! fast iofs, for med till nyköping, men hittade ingenting.

måndag: en till ren slappdag!

1 kommentar:

  1. ja, fyfan va vi skratta!! men alla bilder var ju så sjuktfula xD<33

    SvaraRadera