22 maj, 2009

shoppardag.

Har fått tillägelse att jag måste uppdatera varje dag, så jag ska väl försöka göra det då, haha.
min dag har sett ut som så att jag först vaknade vid nio för att gå upp och duscha och äta frukost osv. kände mig inte så sugen att åka ner till nyköping då det ösregnade hela morgonen, men jag åkte ändå. och jag fick mycket inhandlat, tihii. Tre sommarklänningar (varav en jag ska ha på patrics student), bikini, trosor, kjol, body, nagellack, dekorativa blommor som man kan ha på naglarna, nagelfil, foundation, hårnålar och godis. alltså väldigt mycket.
pappa kom och hämtade mig runt tre och vi åkte ut till gumsbacken. jag var vrålhungrig så vi stannade till vid max och jag fick vräka i mig massa onyttigheter medan pappa drack en kaffe och åt glass, kanske inte så nyttigt det heller, men ändå (onödig info). åkte till intersport där det var stor utförsäljning. pappa köpte ett regnställ till patric då han ska åka på peace&love i sommar. kan ju kanske behövas.
vi for hemåt, och då mötte vi en som övningskörde. såklart så kom pappa att tänka på att jag kunde övningsköra hem, och jag som aldrig har övningskört på landsväg, gaah tänkte jag!. men sen blev jag sugen, och nervös som jag var satte jag mig bakom ratten och körde hem ifrån Vrena. det gick ju bra!.
nu ikväll har jag bara varit hemma och kollat lite på talang osv.
imorgon far vi till västerås, då det är stort kalas. pappas faster gudrun fyller/har fyllt 60 år och pappas kusin (fasterns son) anders fyller/har fyllt/ska fylla 30 år.
men innan det ska vi gå lite på ikea och jag måste titta på ett par skor. min plånbok blir mindre, buuhu. på tal om plånbok, så köpte jag faktiskt en plånbok idag, haha. lite bättre än min förra, sån där ståljärrns-grej. tror det heter "etutit" elelr nåt sånt. aja, den suger, för går inte att stänga.
På kvällen imorgon kanske det blir tjejkväll hos bea, får se. :)

1 kommentar: