26 maj, 2009

en somrig tisdag.

Ännu en strålande fin dag här utanför fönstren. Därför fick det bli en ny klänning och en ny kofta att ha på mig idag. åååh vad jag tycker om sommarkläder!
igår åkte jag som sagt till kholm med mamma efter skoldagen. var inne hos tandläkaren i säkert bara 3 min som vanligt. han tittar, fixar till nattandisen och är allmänt sur.
efter det for vi till ica och handlade. höll på och frysa ihjäl vid frys/kyldisken.
gjorde inte så mycket när jag kom hem, målade om mina naglar, tittade på tv och var ute i det fina vädret.

och idag är det nationella. uschfyochblä. läsförståelse i spanska. jag lär ju inte kunna nånting. men aja, bara att göra det och se hur det går.

nu borde alla andra komma snart, klockan är ju ändå tjugo över åtta. om de inte kommer senare. men hoppas inte! vill inte vara själv längre.

1 kommentar:

  1. ja sommar är skööönt!! synd att dagen skulle sluta med regn :(

    SvaraRadera