21 maj, 2009

pluggpluggplugg.

Det här blev en riktig pluggar-dag. har inte haft en sån på ja, väldigt länge kan jag säga. har suttit i flera flera timmar med bara några pauser emellan och skrivit och skrivit på mr-arbetet. är nu nästan helt klar med resultatet, ska bara tillägga lite till som jag kom på i efterhand att jag hade glömt. så ska jag göra analysen och sammanfattningen en annan dag i helgen. känns ändå bra det här. klumpen i magen har nästan helt försvunnit, haha.
imorgon ska jag fara ner till nyköping och handa lite kläder. måste ha sommarkläder, och nån fin klänning eller nåt liknande till studenten. jag är lite knäpp, för jag handlar kläder bäst ensam. haha. låter lite mobbat, men så är det helt enkelt. visst det kan vara jättetrevligt att ha sällskap och åka flera kompisar och så. men i slutändan så hittar jag mer när jag är själv. det är väl att jag kan gå i lugn och ro och så. pappa som jobbar i nyköping ska sluta lite tidigare så åker jag hem med honom. vi kanske ska lunch ihop, det vore trevligt.

2 kommentarer:

  1. du nu har ag länkat på min blogg så nu får du ta att uppdater je dag ;)

    SvaraRadera
  2. nuar jag länkat dig på min blogg så nu f du uppdatera varje dag!! <3

    SvaraRadera