20 maj, 2009

Långhelg är aldrig fel.

Jaaha, nu är vi lediga 4 dagar. muy bien, som man säger på spanska, och som jag har lärt sofia att säga, haha.
men vad ska hända på de här fyra dagarna då? ska till västerås på lördag, sen blir det väl pluggpluggplugg. måste skriva klart den där jävla rapporten. jag dör. den ska vara inne på söndag. herregud.
men kanske blir nån tjejkväll, eller nåt liknande? jag hoppas.

igår hade vi ju som sagt del två i matte nationella. egentligen vill jag inte uttala mig om det, men jag svarade iallafall på allt. får väl se.
och så slingade jag ju håret igår, eller jag och jag. lina, min frisör gjorde det på mig. är riktigt nöjd, och andra tycker också att det blev fint så får väl hoppas att de talar sanning, tihii. fast är väldigt ovant att se mig själv i lite ljusare, men inte så konstigt när jag har haft mörkt hur länge som helst.

vi blivande ekonomer fick vara med idag på ett stipendieutdelning till en 3:a, som har haft ett UF-företag. vi fick tårta och cider (alkoholfri dock), mycket gott!.

1 kommentar: