19 maj, 2009

jag är lat.

Usch, skärpning tessan. jag har ju inte skrivit på mer än en vecka.
i veckan hände det inte så mycket, skola som vanligt. på fredagen följde jag med stoffe hem, och vi var bara hemma och tog det lugnt. åkte hem på lördagen. och direkt åkte vi till min moster och hennes man som fyllde år. fick god mat och god sällskap där. träffade ju mina småkusiner. så söta!
sen for vi hem efter några timmar, då patric och emmy skulle gå på studentbalen på hedenlunda. bara tre km ifrån oss, tiihi. så var där och kollade, och tog massor med kort. jag längtade som tusan till våran bal! men bara två år kvar.
på kvällen for jag till malmköping, och var med flickorna. vi åt pizza, kollade på ESC, och pratade massor. urtrevligt!
söndagen blev en ren slappdag för mig. skulle egentligen ha pluggat, men blev icke så.

nu sitter jag här i skolan och väntar på att klockan ska bli halv nio, då det är nationella i matte a, sista delen. äsch, får väl gå som det går. sofia sitter här bredvid och läser en bok, ska sätta mig vid henne nu, bara för att hon är så snäll, tihii.

Just det! idag ska jag slinga håret, hoppas det blir bra.

Och måste bara tillägga och skriva, att nu är det helt slut mellan stoffe och mig. punkt slut. men vi är vänner. det är bra det.

1 kommentar: