07 maj, 2009

nationella.

Jag har nu kommit hem för ungefär en timme sen, från skolan. vi hade ju sista delen i engelska nationella; hör-& läsförståelse. gick rätt hyfsat ändå. kändes det som. mamma var snäll och hämtade mig vid tolv. när jag kom hem blev det en lång och varm dusch. då jag har frysit helahela tiden när jag suttit där inne i den kalla aulan.
jag tror att jag ska sätta mig vid den andra datorn och fortsätta med min ppp snart, då powerpoint inte funkar på den här datorn och inte word heller. bajs. men jag måste verkligen göra den. tror den ska in på måndag. om det inte blev att datumet fick vara kvar och den ska in imorgon. för då ligger jag riktigt illa till. menmen.
Ikväll är det lagmöte. har ingen direkt lust, men bara att gå dit.

Igårkväll skulle vi egentligen haft första träningen för att många har önskat att börja träna igen. och jag var inte ett dugg taggad pga vissa saker. men jag tog mig ner och det visade sig att vi bara skulle bli 4 +pg. så vi satt och snacka ett tag allihopa sen for elin, andrea och pg hem och jag och fia gick upp och satte oss i entrén. och där blev vi sittandes i mer än en timme och bara pratade. det kändes skönt att träffa henne och jag blev på bättre humör. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar