25 maj, 2009

en helt ny vecka.

En ny vecka, bara att ta nya tag. jag sitter i skolan nu och är faktiskt rätt pigg ändå för att bara ha sovit i mindre än 6 timmar. kunde inte somna igår, buuhuu.
i lördags var vi som sagt i västerås och firade två släktingar som fyllde jämt. jag hade inte så kul, för de som jag ville skulle vara där, var inte där. men jag överlevde. vi fick iaf god mat och fika, tihi.
och innan åkte vi till ikea. fast jag gick in på det där köpcentrumet istället. och där hittade jag en fin liten kofta och jag fick ett par gladiatorskor av mamma och pappa, tack! de är så snälla så.
kom hem sen på kvällen, och då skulle det ju vara tjejkväll, men det blev inget, för nästan inga som kunde. lite tråkigt. men får bli nån annan gång här snart.
så jag hade inte så kul, kollade på robinson osv.
på söndagen vaknade jag upp och ville inte gå upp, för då var det bara plugg som gällde. gjorde klart analysen och sammanfattningen på rapporten och blev klar runt två. ååh så skönt!

och idag är det en underbar dag! såg på vädret imorse, och det skulle bli 20-22 grader och strålande sol. jag älskart!. så det blev en sommaroutfit. kjol, body och gladiatorskorna, tiihi.
ska gå lite tidigare från engelskan idag, då jag måste fara till kholm, till tandregleringen. och nu har jag faktiskt skött mig med min natttandis. mycket duktigt gjort tessan!

1 kommentar:

  1. bra Tessan då kanske det snart är dax för tandställningen? :)

    SvaraRadera