29 maj, 2009

Helgens planer.

Jag är inte på bra humör just nu, men blir säkert lite piggare och gladare när de andra kommer, tihii.
jag övade på "mitt smultronställe" nyss, för måste ju redovisa det nån gång. och den gången får bli idag har jag bestämt.
dagens planer blir som så att först gå i skolan. shiiit har uppsats-delen i spanska nationella idag. och jag har inte övat nånting. jag kommer bara kunna skriva ett par meningar. buuhuu. aja, får gå som det går.
när jag har slutat och så idag, kommer camilla med bussen från kholm och följer med mig hem. sen kommer de andra flickorna (fia,pia och bea) senare. vi ska ha en liten tjej/grillkväll hemma hos mig. mysigt!

imorgon tror jag att jag följer med till stugan, där de ska städa och så. kan jag sola på bryggan medans, tihi. tror mormor&morfar skulle bjuda på pizza också, mums.

på söndag blir det nog en hemmadag, måste plugga lite. sen sola förstås, då det ska bli typ 27 grader och stor sol. jippie!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar