10 maj, 2009

hemmahelg.

Denna helg har varit en riktig hemmahelg för min del. igår var jag bara hemma och hade som kramper i magen och mådde illa. så la mig på soffan och somnade en-två timmar. det släppte då faktiskt. det blev att göra varma mackor och kolla på robinson med mamma och pappa på kvällen.
idag blev också en hemmadag, slöade hela förmiddagen. skulle egentligen pluggat, men så blev det icke. jag skulle ha gjort klart min pp som ska vara klar i imorgon, men inte så lätt när jag har en nyare version här hemma.
följde med mamma&pappa till lager 157 på eftermiddagen. har inte varit där sen den dagen de öppnade, då jag var parkeringsvakt, haha. men iallafall, jag hittade ett par jeans, blus, linne och två par leggings. allt för 460 kr, mycket bra!
det blev att vi stannade på vägen hem och köpte med oss pizza från venezia. en kycklingrulle blev det för min del, mycket mums!

1 kommentar:

  1. Jag känner att jag måste shoppa kanske ska åka till lager 157 , eller finns det mycket där? :)<3 / Camilla

    SvaraRadera