27 maj, 2009

klump i magen.

Som sagt så fick jag hem ett brev på posten idag från kommun, och ja jag har fått jobb. Det står: Omsorgens fritids. först tolkade jag som att jag ska jobba med "friska" barn. och blev överlycklig, för det var ju det jag ville ha. men sen kom mamma hem och trodde att det hade nåt med utvecklingsstörda att göra. blev väldigt besviken till en början. men tror att det kommer bli riktigt roligt ändå. hon ska ringa och kolla imorgon med min handledare vad det var för nåt för hon kände henne tydligen. så jag är lite mentalt förberedd eller hur man ska uttrycka inför jag ska ringa. så jag inte blir helt chockad vad det är för uppgift. men men. blir säkert bra.

på morgonen idag var det nationella som gällde igen. hörförståelse-delen i spanska. det gick ju inte så bra om jag säger så. fast vem vet, det sa jag om läsförståelsen också och där fick jag vg- fick jag reda på. tihii. men gick sämre idag så tror icke det.
har alltså bara haft nationella, mentorstid och matte idag. sen fick vi som har frasse åka hem, för hade ingen engelska. och så är det ju självständigt på jannes. så skönt!. men har inte gjort så mycket här hemma. har tänkt massor. för mycket. och det känns inte bra. inte alls....det kommer i efterhand liksom. jag känner mig gråtfärdig hela tiden.

imorgon kommer jag också hem tidigt, bara idrott och matte på förmiddagen. får förmodligen reda på nationella i matten också.
när jag kommer hem efter det, måste jag plugga! jag måste verkligen det. smultronstället som jag ska redovisa på fredag, engelskan (och har fått en uppsats där också, buuhu), och om eu-grejset.
nu ska jag vandra ned, och klockan nio är det grey's anatomy. ett måste att se.

Ha det bra /T

1 kommentar: