08 maj, 2009

jagvetinte.

Ni flickor, ni får mig verkligen att må bra och vara glad när ni är i min närhet. jag uppskattar och tycker om er så fruktansvärt mycket så ni anar inte.
men så fort jag kommer i min ensamhet, då går det inte mer. jag orkar inte hålla tillbaka tårarna och jag bara kryper in i mig själv. tankarna kommer tillbaka. jag vet inte vad jag ska göra. det här känns inte bra. inte nu iallafall. var det verkligen rätt beslut?

har varit en riktigt bra dag i övrigt med många skratt med mina flickor. har inte kunnat/orkat koncentrera mig så har inte fått alls mycket gjort under dessa 4 lektioner vi hade under dagen.
och nu ikväll skulle jag egentligen ha varit på orrö med emma lehtola och becca, och alla tyskar som kom idag. men så blev det icke. blev inställt i sista stund pga. vädret. kände själv att det inte skulle bli så roligt när det bara öser ner i backen. men sånt är livet. kommer fler tillfällen då det kanske är lite finare väder kan vi hoppas.
så det blev att äta tacos med mor&far och kolla på film&talang.

3 kommentarer:

  1. Om jag kunde få dig att må bra så skulle jag göra det...<3

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur de känns Tessan, va i samma sitts med Emil. De kommer ta sin tid, men låt de ta sin tid också man behöver vara ledsen och få gråta. Men vi är trotts allt bara 16/17 och hela livet ligger framför oss. Du kommer klara det vännen de vet jag :) // Sara

    SvaraRadera