08 juli, 2009

en dag i söderköping.

jag vaknade imorse och då bestämde vi oss för att åka till söderköping och äta glass, mums!.
vi hämtade upp patric&emmy i kholm och sen begav vi oss dit. vi kom dit, och åt glass på smultronstället. världens beslutsångest jag hade vad jag skulle ha, haha. fanns ju massor. fast många var med nötter, som inte jag kan äta. men aja, jag dog efter halva. höll på att spy, för så mätt var jag. det var tur att vi kom när vi kom, för efter vi hade suttit där en kvart så blev det värsta kön för att få bord.
efter vi var proppmätta gick vi och strosade runt i söderköping. har aldrig varit där, eller tydligen när jag var liten, men det kommer jag såklart inte ihåg. en mycket mysig liten stad/by.
vi bestämde oss för att ta en minigolf-match. och jag kom trea! wohooo. jag suger egentligen på minigolf, men icke. jag fick flera spikar, tihi.
vi blev lite hungriga efter vi hade spelat, så vi gick och satte oss och åt en väldigt god middag precis bredvid göta kanal. sen for vi hemåt, lämnade av emmy&patric i kholm igen och vi hem till oss.
en väldigt rolig dag att göra nåt tillsammans, alla fem. :)

imorgon ska det regna, kuuuuul. eller inte. ska övningsköra med pappa, sen förmodligen umgås med bea senare mot kvällen. vi får se vart dagen tar mig, tihi.

och nästan hela helgen är uppbokad, kuul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar