29 juli, 2009

mycket skönt må jag säga.

tog en lång promenad med mamma igår. helt otroligt. för det var jag som frågade henne om hon ville följa med och hon blev helt chockad och svarade ja massa gånger, hahaha. brukar alltid vara hon som försöker dra ut mig.
menmen.
idag tog jag en lång sovmorgon. den var i alla fall lång om man jämför med förut. sov till elva, mmmm. sen har jag bara gått runt här och tagit det lugnt.
tog hand om mig själv på eftermiddagen. jag både duschade, hade i hårinpackning, rakade mig, plockade ögonbryn och målade naglarna. kände mig så fräsch efteråt, tihi.

for till nyköping med mamma sen också och träffade pappa efter han hade jobbat klart där nere. vi gick och åt jättegod middag i hamnen och ben&jerry glass efteråt, mums! efter det gick vi och strosade runt. kollade på alla stora båtar i gästhamnen och checkade in lite bilar. är ju sån där "bilträff" varje onsdagskväll nere i hamnen.

nu ikväll har jag varit lite social med några personer så där. och nu tror jag att jag ska läsa klart min mycket braiga bok!

godnatt, and sweet dreams, tihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar