07 juli, 2009

regn tycker vi inte om.

tråkigt väder har det varit ett par dagar. har faktiskt inte haft lust att gå ut, haha. har kört med pappsen, och jag är grym. säger vi, haha. men blir fortfarande jättestressad och börjar grina om jag får motorstopp och dumma bilar börjar tuta. fan, ser de inte skylten? blir så irriterad.
men nu får jag nästan aldrig motorstopp längre, tihi.

jag börjar jobba på måndag, ska faktiskt bli roligt. hoppas dagarna flyter på bra, men det tror jag. kommer bara svischa förbi. och jag längtar till min födelsedag! vi ska ha sååå roligt :D

måste beställa klipptid har jag kommit på. det var väldigt längesen jag klippte det. men kanske bara räcker med en inpackning? ska nog testa.

1 kommentar:

  1. Vii ska ha roligast ;D hihi!
    Duu jag håller med om att regn är skit speciell eftesom man ska cykla i de :/ <3

    SvaraRadera