30 juli, 2009

mmm, mormor.

och idag blev det en sovmorgon till, mmmm så skönt. ringde till mormor när jag hade vaknat och skulle fråga om jag fick komma över och äta där. och hon hade faktiskt tänkt på mig och gjort mina älsklingsköttbullar och hade precis tänkt att ringa mig. hon är för gullig!
så jag cyklade över och åt och pratade och umgicks med henne och morfar. riktigt trevligt. men såklart kan inte morfar sitta still många minuter, utan han for efter han hade ätit. och han ska vara pensionär, haha.
när jag kom hem efter några timmar satte jag igång och dammsög helahela huset. oj så duktig jag är! och städade mitt rum.
sen blev jag trött och la mig och läste. började på en ny bok igår av katarina von bredow. älskar hennes böcker.

nu ikväll händer det inte allt för mycket, ska bara vara här hemma och ta det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar