22 juli, 2009

en vanlig dag på jobbet.

idag blev en jobbardag. skulle egentligen ha varit ledig denna dag men bytte den mot en dag i helgen istället, nu när det är malma marken och allt.
en underbart fin dag! började redan vid åtta, och då sov alla ungdomarna. bara vi ledare som var pigga och vakna, haha. åt lite frukost osv, sen gick vi på den dagliga morgonpromenaden vid tio.
innan lunch spelade vi fotboll, ungdomarna mot ledarna. och vi ledare vann, tihii! med 3-2 och jag gjorde två av dem, tralalala. sen tog vi ett dopp efteråt.
efter lunch fick några av oss för oss att åka till ekenäs och fika. det där fiket som ligger precis vid "forssen". fick med oss iaf 8 ungdomar. riktigt mysigt.
slutade sen vid 17.
nu ikväll har jag bara tagit det lugnt. försöker få tag på camilla, en kollega, som jag ska åka med imorgon. hmmm, hoppas jag får tag på henne! annars måste jag ta mig in till flen, när hon ändå bor i vadsbro. lite onödigt om man säger så, haha.

jag är ledig på fredag! då blir det malmköping på kvällen, men grejen är att jag jobbar dagen efter, buhuuu.

1 kommentar:

  1. fiket i ekenäs är så mysigt! vi var där häromdagen :) haha!

    SvaraRadera