16 juli, 2009

skrattanfall.

idag har jag skrattat så jag har grinat och fick jätteont i kinderna och magen. fyyfaaan vad kul det var. de är så himla härliga! kan inte sluta att skriva/säga det.
blev lite firad av patric och emmy nu när jag kom hem, därför att de är i hultsfred på min födelsedag. så fick lyxig schampoo och lyxig balsam, tihii. och får såklart inte glömma den knallrosa toalettborsten, haha.

imorgon ska vi på dagsutflykt till järna, vi på lägret. vi ska spela fotbollsgolf, bada, äta och bara ha det riktigt trevligt. ska bli kul och göra nåt lite annorlunda. och har faktiskt aldrig testat på fotbollsgolf, så ska bli spännande.
på kvällen sen, kanske jag följer med på 30-års kalas till mammas kusin carolina. de bor ganska nära så kanske tar moppen, så att jag kan åka hem och sova sen, höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar