21 juli, 2009

många dagar sedan.

nu var det ett tag sen jag skrev, och ja, det har hänt en del sen sist om jag säger så. jag ahr fyllt år och grejer. tänkte ta en riktig uppdatering nu.

fredag: jobbade! vi for till järna och spelade fotbollsgolf, och guuuud så roligt det var. vi åt lite matsäck, sen for vi till farstanäs som ligger mellan järna och södertälje och badade i havet och åt glass. mums! och det var sista gången jag såg en del av ungdomarna förmodligen, buhuuu. faktiskt sorgligt.
på kvällen när jag kom hem for vi direkt till mammas kusin carro som hade 30-års fest. det var väl trevligt, men var riktigt trött. vi gick hem vid ett nångång. blev till och med firad med sång av alla där vid tolv-slaget, tihi.

lördag: min stora dag! vaknades med frukost på sängen och lite paket runt tio. efter det gick jag upp och duschade osv. sen kom de första gästerna. dagen rullade på med lite släkt, paket och tårta. jag var lite stressad på slutet, då de sista gick vid fem. for runt i köket och överallt som en tok.
sen vid sex kom tjejorna! börjades med paketöppning, rundvandring och sedan mat. vi hade jättekul hela kvällen. var lite rädd innan att det skulle bli lite stelt för att en del aldrig träffat varandra förut, men äsch, det löste sig.
den sista, johan, åkte hem vid fyra, och då gick jag och camilla och la oss.
Tack alla för en underbar födelsedag! och för alla fina presenter. <3

söndag: en ren bakis-dag! jag och camilla kollade på 3 filmer, men jag sov igenom alla tre, haha. vi hade en riktigt mysig dag, vi två. <3

måndag: jobbardags! jobbade mellan 10-17. den nya gruppen ungdomar kom. och jag hade asont i halsen!

tisdag (idag): jobbade mellan 10-17 idag med. och jag är sjuuk! ont i halsen och hängig.

1 kommentar:

  1. Tack själv, för en bra födelsedag och bakisdag ;D haha <3
    De kanske var jag som smittade dig, för jag har varit förskyld den senaste veckan (A) haha<3

    SvaraRadera