26 juli, 2009

sjukt bra helg!

jag har haft det så jävla (ursäkta uttrycket) underbart i helgen. tänkte informera er lite, men bara lite, haha, vad som har hänt.

Fredag: hämtade upp sofia, sen begav vi oss av till anna som sagt. vi grillade och hade det riktigt mysigt. när emelie kom, gick vi ner och kollade/lyssnade lite på kevin och jag hejade på mitt jobb.
vi gick hemåt till anna, där vi hade det riktigt mysigt igen. sen kom även ellen elf.
senare mot kvällen gick vi ner mot tivolit/marknaden. hamnade på nån fest, gick ner till hosjön, träffade massa folk. en riktigt bra kväll helt enkelt.

Lördag: min sista arbetsdag. vi var på malma marken nästan hela dagen och gick runt och kollade. jag åkte extreme med en kille från lägret (sekretess) och jag mådde illa som faaan (ursäkta uttrycket) efteråt.
när vi kom tillbaka skrev jag lite papper och så med min handledare jeanette och sen så ville hon att alla skulle samlas i stora rummet, både ledare och ungdomarna. jag visste inte vad det var som pågick. och då kom de fram med en blomma, kort och en skål med godis. sen sa de massa snälla saker om mig. åååh vad glad jag blev! så om några dagar får de allt hålla koll i tidningen, tihi.
efter jag hade slutat, for jag hem med marco. jag hade lite bråttom, så jag fixade till mig ganska snabbt, och bytte om. sen bar det av mot malmköping igen!
brudarna var redan där hos anna, så vi gick nästan direkt och köpte pizza (jag hade nästan inte ätit nåt på hela dagen). riktigt mums var det!
senare mot kvällen gick vi ner till där alla andra var. fick lite skjuts av en viss brandman, tihi. och anna tyckte väääldigt mycket om hjälmen.
vi träffade massa folk där nere och hade det riktigt trevligt. gick harry potter-huset 2 gånger, och fyyfaaan vad det var kul. roligaste på länge!
det slutade med att jag halvt näckade vid hosjön med olliver och dem. mmm, mycket trevligt må jag säga.

Tack alla som gjorde min helg väldigtväldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar