24 juli, 2009

en ledig dag.

Idag är jag ledig! väldigt skönt faktiskt, för mår inte så där superbra. snorar, nyser om vartannat. men kanske träffar på jobbet ikväll för de skulle in till malma, haha.
nu tar jag det bara riktigt lugnt, låg i sängen till elva nånting. låg och läste ur en braig bok som jag fick när jag fyllde. en av de fyra, tihi. och nu idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk hade jag tänkt.
ikväll ska jag fara in till anna i malmköping och grilla och ha det trevligt. sen får vi se vart kvällen tar oss! tihii. är ju malma marken och allt.

imorgon blir det min sista arbetsdag, buuhu. många är glada när de slutar jobba, men fan, det kommer kännas konstigt. hoppas jag får jobba där nästa sommar också!
så imorgon blir det malma marken igen, fast med jobbet. titta runt lite så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar